25/7-08

Mamma ar du serios nar du sager att ni ar pepparkakor? For jag ar vit som ett spoke :S
Ja jag dricker tillrackligt..

Idag var sista dagen i skolan. Sorligt! Jag vill inte hem! Om jag hade chansen skulle jag stanna har for alltid. Och mamma finns det en chans att jag far aka till Miami nasta sommar?

Idag har jag vatt med Helen, riktigt roligt. Nu ska jag snart ga och lagga mig och jag kan saga att jag har ungefar 150 bilder bara fran idag!

Ha en trevlig lordag, for imorgon ska jag till marknaden och sen pa kvallen ska jag kanske ga och kolla pa Mamma Mia!

God nattt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej, vi är inte så bruna. Det har varit dåligt väder fram tills i Torsdag.

Vi ses snart.

2008-07-26 @ 07:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0