4 Juli!

Hejsan, nu sitter jag har igen och skriver.. Vi ska asnart aka till nagra som min vard familj kanner och ha poolparty dar och ata och fira 4 Juli.

Idag har jag och min vard bror Carson cyklat medans vardmamman var ute och sprang, sa jag fick se hans skola och lite annat. Nar vi kom hem sa kollade vi pa Star Wars, jag har snart sett en hel film (!) men jag holl pa att sommna. Men sen sa skulle min vardsyster ivag och jobba (hon jobbar med att packa ner varor i pasar i en affar) sa vi foljde med. Hon korde oss till affaren (hon ar ju 16, hon ar fodd i  januari sa hon ar ocksa fodd 1992). Jag fick se hur det ser ut i en amerikans affar och det var lite annorlunda an dar hemma.. Det var ju ocksa valdigt mycket ballonger och sant idag.

Jag tror inte jag har sa mycket mer att saga till er, forutom att har fortfarande ar varmt och att ibland sa glommer jag att jag maste prata engelska da sager jag forst ett ord pa svenska och sen kommer jag pa vad jag ska saga.

Jag har forasten larst min vardmamma och vardbror lite svenska, men det gar inte sa bra. Svenska maste vara ett svart sprak kanns det som.

Nu ska jag packa min vaska sa att vi snart kan aka, eller vi ska aka om en timme och en kvart, men jag ar sjukt trott.

Ska forsoka att ladda upp nagra bilder ocksa. Vi far se hur det blir, jag har ine sa manga bilder, men dem jag har ar ifrn redan i onsdag/torsdags.

Jag kan ocksa saga att detta tagentbordet ar helt annurlunda om man gamfor med hemma for har ar inte fragetecknet pa "ratt" stalle.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Är du seriös när du inte somnade?! :O

Så glad för dig, men jag saknar dig muchos <3

2008-07-06 @ 20:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0