5 Juli

Halla alla dar hemma. Nu ar det lordag, eller hur?

Pappa, nar vi akte fran LA till skolan dvs 4 timamr sa sag vi en hel del brander, elelr vi sag att det rokte, och pa vagen sa sag vi tva hus som det hade brunnit i pa natten och vi kom dar pa morgonen. Men jag har inte sett nagra har i Paso Robles

Jonas, ja har ar varmt, det var en utmaning att cykla runt har iga, och eftersom vi var pa pool part igar kvall sa har jag redan fatt lite farg, sa ut och sola nu sa att jag inte slar dig nar det galler farg nar jag kommer hem.

Idag var det so, sagt 4th of July. Och det firades med att forst akte vi till affarne och slappte av Megan och kopte liter saker bla balonger, vi vet sanna som finns pa tivoli och sant. Sen nar vi hade vatt dar akte vi hem och bara tog det lungt och vid tre akte vi till nagra som min vardfamilj kannde, fast Davis och Megan var inte med for det jobbade. NAr vi kom fram till deras hus sa var det nastan som om det var tagit ur en film dar det hade kunnat vara ett lyxhus, for det var det. (amma, pappa och Jonas om ni kommer ihag poolen pa Cypern sa var det ganska likt) For de hade vattenfall och klippro, Och sen kunde man ga in i en grotta typ. De hade aven ern likande Jazuzi (jag vet inte hur det stavas). Men vi badade och solade. Sen pa kvallen fick vi nagen tackos liknade mat, det var gott i alla fall (jag har fatt tillbaka matlusten). Jag fick snacka en hel del engelska hela tiden, for alal fragade mig hur det var i Sverige och vad jag tyckte om USA osc och sen sa dem att jag skulle aka och ata pa massa olika stallen. Sen efter ett tag sa serverades efterratrter, det var gele, kanns som om det at riktigt typiskt amerikansk, for vi har det ju aldrig hemma, eller sa ar det sa att Sverige ar ganska konstiga som inte ater gele sa mycket. Men i alla fall, nar det borjade bli morkt fragade nagra mig om jag ville folja med och kolla pa raketer pa ettt annat stalle, sa jag fragade Julie om jag fick folja med och det var okej. Det var i en park och jag tror att jag ALDRIG i hela mitt liv har sett sa manga manniksor pa samma gang innan. Men det holl pa i en halvtimme men det var inte sa mycket fast det sag ut som grodor, smilisar och sant, lite haftigt. Men sen akte vi tillbaka och satt vid en lagereld aktig sak, sen vi akte hem vid tio, eftersom har blir det morkt vid halv nio.

Nu ska vi ivag och shoppa och leta efter ett AT&T simkort.

Ni far ha det sa bra i Sverige!!

Bilder kommer kanske senare ikvall, nar det ar natt hos er elelr imorgon. Ikvall kommer Julies mamma hit och Julie och manga andra har sagt att jag pratar BRA egelska :)

Hejda!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hi,

Vi har precis kommit hem från Farfar, Agge och Donald var där också, barnen är i småland.

Här har varit varmt idag, jag och Jonas har varit på stranden så vi kämpar med solbrännan. Men imorgon ska det nog regna.. och kanske nästa vecka också...

hur stor var poolen? undrar Jonas

Godnatt och ha det bra

2008-07-06 @ 00:06:12
Postat av: Marie

SIM kortet behöver nog inte vara AT&T, det finns nog andra också, det ska vara lokat US, dvs du får ett amerikanskt telefon nummer förbetalt (Prepaid) kanske 50-60 USD. Som ett kontant kort vi har i sverige.

2008-07-06 @ 00:19:17
Postat av: Helen

Hej igen, vi akte vi o shoppa istallet eftersom att vi ska till vattenparken med du vet DEN killen xD hehehe killen i familjen (Jackson) hade ingen o vara med sa vardmamman ringde dom och sen rakade det vara HAN men han kommer hit imorn ifall du ar intreserad ;)

2008-07-06 @ 01:27:12
URL: http://www.lillamysan-my.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0