7 Juli!

Jag ar jatte glad idag for att jag hamnade i den basta gruppen i skolan =) Jag hamnade i level fyra och det finns bara fyra levels (heter det sa?). Men vi kom en halvtimme for sent imorse pga var chaffor.

MEn nar vi val kom till skolan hitatde jag fort inte mitt namn fort det fans lister utanfor klassrummen och nar jag val hittade det sa trodde jag att jag hade kommit i den samsta gruppen. Men nar vi hade rast berattade de andra for mig att jag hade hamnat i den basta. Hor ni det dar hemam, den basta(!!!!!).

Sa den forsta lektionen hade vi engelska och den efter rasten var hitsoria. Och dar skulle vi rita pa en skylt som vi kunde ha i vara historia bocker. Och efter det skulle vi rita pa ett annat papper nagot typiskt svenskt och vara namn. Sa jag ritade halva svenska flaggan, H&M, regn och moln, halva SonyEricssons brand. (Ni kommer inte vilja ha hem mig, jag tanker redan pa engelska  =S).

Nar vi hade gjort det sa berattade var historia larare lite om Arroyo Grande. Och by the way sa hade en larare sagt att hon hade tankt att ringa till Zac Effron, sa han komemr kanske och halsar pa oss nagon dag. Nar var lektion var fardig sa fick vi lunch, ni ska veta sa mycket lunch min familj ger mig. 2 mackor, ett apple, massvis med morrotter, kex med jordnotssmor pa, nagot med kellogs flingor och blabar pa. Och en vatten, jag tyckte det var jatte mycket sa jag at bara lite apple, bada mackorna och smakade kexen och den andra saken. 

Efter lunch skulel vi ga en lite runda i Arroyo Grande sa vi gick runt i en cirkel (helt konstigt, for vi gick over samam bro tva ganger. Efter ett tag nar vi hade gatt tillsammans i en grupp slappte dem oss fria i over tva timmer, sa vi gick till en glass affar, jag kopte vattenmelon sorbe skulle jag tro, den var ganska dyr, eller jag vet inte, den var kanske billig, men man fick jatte mycket, sen vandrade vi runt i den lilla staden med tva klad affaren i den ena hittade jag jatte mycket fint fast jag handlade inget for att allt var jatte dyrt for en t-shirt kostade nastan $100. Det vill saga mycket. 

Var bilresa fran skolan till Paso Robles ar valdigt land nastan 1 och en halv timme. 

Ni borde vara har, det finns sa mycket att saga, for det hander saker hela tiden!!! 

Igar var jag med om min forsta jordbavning, men jag kannde inget. 

Saker som jag har upptackt har ar att jag ar brunare an en hel del har, och nastan alla har bonna branna, sa fran och med nu borde det inte vara sa fult i Sverige jag ar i en av kandisvarldens storsta omraden och ALLA har bonna branna.

Nu ska vi ata sa bilder kommer kanske sen  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0