8 Juli + bilder

Nu ar jag helt ensam hemma, for alla forutom Megan ar pa gymmet och jag ar trott sa jag valde att stanna hemma. Megan ar och jobbar..

Jag kan ocksa namna att vi var nastan en timme sen idag nar vi kom hem, for att de hade ingen koll nar vi var i Pismo sa de letade efter en tjej som jag tror inte var med over huvudtaget. Men i alla fall, sa fick vi vanta i en halvtimme.

De sa aven att det har varit upp emot 114 grader farenhait (heter det sa), dvs 47 grader har i Paso Robles.
 
Sa nu har jag kommit fram till fem saker jag aldrig har varit med om tidigare som jag har upptackt har i USA
- Jag har aldrig varit med om en jordbavning innan.
- Jag har aldrig varit med om att det har vatt sa varmt innan.
- Jag har aldrig varit i ett engelsk talande land innan.
- Jag har aldrig akt med en kompis utan foraldrar.
- Jag har aldrig varit i USA innan.


Var skolbuss idag


Pismo Beach


Uten pa bron pa vag in till Pismo igen


F.V Amanda, Helen, Lily och Louise, nar vi satt och vantade pa att vi skule aka hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0