9 Juli!

Idag hade vi dubbel dag, elelr vad man ska saga, lektionen bade fore och efter lunch...
Men jag tyckte det var helt okej.. Jag gillar historian battre an engelskan, for att jag tycker att var larare ar travligare dar. For man vet aldrig hur var eneglsk larare ar..

I alla fall, sa kom vi BARA 10 minuter sent idag. Men nar vi kom till skolan hade vi lite gramatid och gjorde lite i boken.. Sen hade vi rast och sedan borjade historian, vi pratade om amerikans musik.. Ganska rolig och latt.. Eftersom vi skulle ga i skolan efter lunch ocksa fick vi pizza till lunch, helt okej.. Men de borde ha bestallt fler med bara ost pa istallet for sanna med korv pa.. Vi hade i alla fall en timmes lunch och vet ni vad, det borjade regna!!!!! Men som igar sa var det tydligen lika varmt i Paso Robles, igar var det det varmaste stallet i hela USA.. Men jag var inte hemma pa hela dagen..
 
Vi hade lektioner pa eftermiddagen ocksa, och da hade fort engelska och vi pratade om deras pengar och hade tavligar med dem.. Sen hade vi historia igen och var larare pratade om kalifornien, disney land och lite andra saker.. Sen slutade vi vid fyra. DEt ar ganska jobbigt med sa langa dagar nar man egentligen har sommar lov.. 

Mamma, vi har bara en till san lang dag och det ar pa onsdag nasta vecka igen tror jag.. 
 
Det hander inte sa mycket nar vi bara ar i skolan, jag gar inte i samma klass med nagra av mina kompisar, det ar valdigt synd tycker jag..

Klockan ar bara nio har och jag ar jatte trott redan..

Imorgon ska vi fort ha tva lektioner i skolan sen ska vi till nagot stalle och shoppa :) Och har redan varit dar en gang, men jag hoppas att de fortfarnde har rea pa Victoria Secret for 30 kr for ett par trosor ar billigt! Och mina kompisar sa att de salde tva par nagellack for $4 och det ar ocksa valdigt billigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0