Bilder!

Glommde att tacka for alla kommentarer, men tack =)


 Det ar en bild ifran min och Megans promenad igar kvall.


Det ar en bild pa morgonen efter vi kom till L.A


F.v Elin, Amanda, Emilia, Helen och Erik pa LAX nar vi hade landat och vantade pa bagage.


Har Annie har har du en gul taxi.


Har ar typ Malbu beach (heter den sa) Jag vet faktiskt inte om det har den, men det har varit en hel del filmer som har spelats in dar, men jag kommer inte ihag..

Jag kan ocksa beratta att min vard familj har planerat hen hel del saker som vi sa gora tillsammans =)

Vi hars kanske imorogn eftersom Julie sa att jag far sitta har och skriva till er nar jag vill, for vi har inget att gora just nu. Sa imorogn om jag inte har ngt att gora sa komemr jag skriva.

Hejda fran ett solig och riktigt varmt Paso Robles. (Idag ar det klart, for att det ar manga brander har i narheten nu.)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Nu är det Lördag här, vi skall till Farfar och Sonja i kväll.

Hette det Malibu Beach, det verkar vara ett ställe där många filmstjänor och kändisar bor

http://home.earthlink.net/~tfakehany/zuma2.html



Hoppas du hade en trevlig 4th of July.

Ha det bra

2008-07-05 @ 08:56:26
Postat av: Jonas

hej de är jonas är de varmt i USA?

2008-07-05 @ 09:00:31
Postat av: Krister

Hur är det med skogsbränderna, är de nära er?

2008-07-05 @ 10:34:48
Postat av: Helen

Skogsbranderna ar ingen fara det ar varmt och skont! Kolla min blogg med och kom till vattenparken med oss!! =)

2008-07-05 @ 19:52:04
URL: http://lillamysan-my.blogspot.com
Postat av: annie

2008-07-06 @ 22:09:22
Postat av: annie

ojsan det blev fel jag skulle bara skriva nåt till dig vet int riktigt vad,:D tack för bilden ialla fall vi ses väl om några veckor hej då!!

2008-07-06 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0