Hej igen!

Hej allihopa!

Nu ar jag tillbaka i Paso Robles efter en speciell resa till San Fransisco.
Under den resan lyckades jag
- spendera minst 3000 kr.
- bli sjuk.
- nara pa att fa en varning.

Det var jatte mycket bra shopping dar, sa det blev en hel del bla en Guess klocka for 81$. 

Nar vi kom fram till S.F sa tog vi det lungt och gick runt lite sa nar vi kom hem till hjotellet ville nagra spanjorer att vi skulle spela kort med dem sa vi gick in pa deras rum men det rakade Gail upptacka (eftersom sa ar reglerna tjejer och killar far inte vistas i samma hotellrum). Gail och en annan amerikansk ledare ville ge oss en varning men sa kom Mona och hon sa bara " Dessa reglerna ar konstiga, sa ga in pa ert rum sa lange och om de ger er en varning sa komemr jga inte att godkanna den!". 

Senare under den kvallen sa borjade jag bli jatte rod i huvuder men fros over hela kroppen och yr sa jag la mig ner pa golvet sa fick Mona komma igen.. Och hon gav mig lite medecein eftersom jag madde illa ocksa. Sen sa var jag sa varm sa jag gick in och la mig pa toalettgolvet..

Men allt var bra nar jag vaknade nasta morgon..


Kommentarer
Postat av: Victoria

Kul att det är så bra shopping! Hoppas du håller dig frisk i fortsättnigen där borta :) Längtar du inte hem lite? Ha det så bra, puss!

2008-07-24 @ 09:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0