Svar..

Har kommer mina svar om jag kommer ihag alla...

Mamma ja, vi foljer det.. Det finns nog nagra sma andringar som finns pa vart nya schema som jag har gett till Julie.. Det ar kallt i havet for att det ar Stilla havet och massa grejer med massa berg jag tror pappa vet, fraga honom istallet.. Vad ver det mer du fragade om, det ar en som jobabr tillsammans med David som ocksa har varls barn hemma hos sig som kor oss till skolan sa han lagger ner nastan 6 timmar/dag pa att kora oss fram och tillbaka...

Victoria jag har det jattebra, bara att nar vi ar i skolan ar det jatte kallt sa vi ar tvungna att ha pa oss jeans och sa for att inte frysa, hur har du det dar hemma?
Ah, har du tagit av den nu? Kan du inte skicka ett brev till min mejl, sa ska jag beratta om en annan rolig sak dar.. Du kommer kunna skratta at det.. Jag lovar dig, det ar bilder.. HAHA

Pappa okej, vad betyder det? Kan man inte se pa dem sen pa kameran nar du ahr tagit dem? Varfor tjatar du alltid om en Sont som har dyrare, jag vill ha en bra systemkamera som jag vet att Nikon ar till ett billigt pris... Som du kan se pa bilderna som jag laddar upp sa at det nagot konstigt med min kamera eftersom fargerna blir morkare och det lyser om bilden =/

Hur varmt har ni det i Sverige nu? 

Mamma eller pappa visa Jonas det jag har skrivit till honom, jag vill ha svar!!

 
Den blomman fick jag forra veckan och den ar fortfarande lika fin =)


Och mamma, detta ar en ledtrad till varfor jag inte surfade, det var sakert bara 15 grader dar eller nagot!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, roligt att höra av dig,

Nej, här händer inte så mycket. Jag och pappar jobbar och Jonas har varit på fritids. Nästa vecka ska han vara ledig.

2008-07-12 @ 06:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0