Svar

Isabell, har ar ungefar 30 svenskar i alla fall denna gangen, och jag tror att vi ar flerst efter spanjorerna... Jag kanner tva stycken som har fatt byta familj, men man far bara byta om det har hant nagot speciellt, men en sak som man ska tanka pa ar att alla vardfamiljerna gor detta gratis och far darfor inte betalt. Sen sa maste vgardfamiljerna fylla i massa papper ang sig sjalva och massa andra saker.

Victoria, nej faktiskt inte.. Jag hade kunnat stanna har foralltid! Nej det hoppas jag inter iheller pa, men jag har huvudvark hela tiden.

Mamma, kan du be pappa svara pa mejlen. Ar kusinerna pa Kreta nu? Har ni blivit bruna dar hemma?


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Ja, kusinerna är på Kreta nu, de kommer hem 31/7 tror jag.. Igår och idag har här varit varmt så vi är bruna som pepparkakor...

Det var inte bra att du har huvudvärk, dricker du tillräckligt?

2008-07-25 @ 15:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0