Svar pa era kommentarer

Jonas, jag hade tankt att ladda upp en bild pa den nu.

Helen, jag kan inte komma till dig idag =/ for att vi ska till floden elelr vad det heter och kanske vattenlandet, jag vet ine annu.
 
Mamma, okej, men assa de sager att det kommer kosta lika mycket har som om jag har mitt vanliga. Och jag ringer inte till mina kompisar for att vi ringer hem till dem istallet.. Sa det blir nog lattare om jag har kvar min vanliga, sa far ni ladda det med pengar. Men jag ska fraga Mona imorgon istallet hade jag tankt, for hon jobbar ju lite pa EF kontoret i Stockholm och hon borde veta vilket det ar!
  

Detta ar bara en del av poolen

Kommentarer
Postat av: Marie

Hi,

Alltid lika roligt att läsa vad som händer.

Vi har haft en varm dag i dag också, lite regn i morse. Nästa vecka kommer det nog att regna hela tiden...

Spännande med skolan imorgon för dig.

Ha det bra



2008-07-06 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0