Svar..

Mamma, du skrev en likan dan kommentar tva ganger det anda som var annurlunda var att pa den andra sa var bra felstavat =P. Men du svarade aldrig pa vad jag skrev i gar (6 juli).. Jag vill ha svar!

Annie, okej, dte var trevligt att du skrev. Ska ni aka till Danmark snart? Du, jag tror att vi ska lagga nar tavligen for att jag ar reda brun efter en helg har. Men jag har brant mig idag, for jag trodde inte att det skulel bli sa varmt for att forts var det alldeles morkt och sant sen blev det soligt. Vad hittar du ananrs pa dar hemma? Halsa dinsa syskon fran mig, du, jag har hittat en kmpis till Erik som alskar gradde, Carson bestaller bara en kopp med gradde pa Star bucks (stavas det sa?)

Jonas, jag vet faktiskt inte. Men har du borjat att sakna mig? Eller ligger du och sover i min sang hela tiden?

Sofia, trevligt att du tittadein har, har det hant nagot roligt i Lomma pa sisitonde och hur var det pa Lingvallen (eller vad heter det?)

Kommentarer
Postat av: Marie Ekstrand

Ja, det blev 2 likadana kommentarer, jag hittade inte den första, så jag trodde den försvann... jag är inte van att blogga...

Din fråga var väl pengar till LA?

Det ordnar sig nog... jag tycker dock inte du skall köpa system kamera...

/Marie

2008-07-08 @ 07:34:12
Postat av: Agge Pålsson

Hej Carro!!

Alltid lika spännande att gå in och se vad nytt som händer i din värld!!

Skolan låter ju spännande går ni bara tillsammans med utbytesstudenter eller är det amerikanska elever oxå där??

Här hemma har vädret slagit om lite - nu är det lite mulet och tråkigt - men lite regn behövdes ju - nu låter man som en gammal pensionär....

Barnen har idag åkt iväg med pappa, Anna, Peter Evve, Martha, Selma, Daniel och Eddie t Bonbonland för vidare färd t Knuthenborg Safari Park i morgon - Det blev visst inget Legoland!! Så du får väl inte höra ngt från Annie på ett par dagar för hon har ju ingen lap att ta med sig!!

Ha det bra - Vi hörs

Agge

2008-07-08 @ 10:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0