Tillbaka!

Jag har haft det underbart!! Jag vill inte hem, jag hade kunnat stanna i L.A for reste av mitt liv! Det enda som var daligt var hotellet...

Jag har sa mycket att beratta..Men jag for ta det en annan dag. For jag maste packa vaskan infor imorgon och duscha och sant..

Jag saknar svensk hemma lagad mat!

Jag tror att det ar nagot fel pa mitt SIM kort for att jag kan inte gora nagot med min mobil och jag har bytat till den andra mobilen ocksa.. Det star endag nodsamtal eller ingen teckning..

Nu ska jag packa och sen sa hoppas jag att ni dar hemma ska vakna snart! Men det tror jag inte..

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej,

Du kan kanske bjuda på Lollos Kyckling?

2008-07-19 @ 06:40:32
Postat av: annie pålsson

den funkar faktist men det går t.ex. inte att ringa,titta på bilder, skicka sms och sånt men man kan lyssna på musik för då behöver man bara tryka på knapen längst upp för går man in på meny snurrar den bara runt det är jätte konstigt men den funkar faktist och det va maja som putta i mej:(

2008-07-19 @ 11:46:19
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0