Svar..

Hejsan alla!

Jag vet inte vad som har varit fel, med det har varit nagot.. Jag vet inte i alla fall..

Mamma, vi akte aldrig till Santa Barbara for att det hade blivit nagot fel med bussarna sa vi akte till en outlet i stellet, hade heldre akt dit nar vi egentligen ksulle, for nu bytade vi dagar, for att om vi skulle ha akt dit sist ska skulle jag ha kanske shoppat mer, det fanns vissa saker som var jatte billiga som tex en toja inne pa Tommy Hilgfiler (t-shirt) for bara $10. Men jag handlade ingen, det fanns jattefina tjocktrojor dar inne ocksa, men jag kopte inget, jag angrar mig lite nu i efterhand!

Jonas det ar okej men BARA om du baddar den innan jag kommer hem och koper losgodis till mig.. For det finns nastan bara choklad har..
 
Mamma & Agge allt kommer att fa plats for att nar jag akte var inte vaskan full och i varsta fall sa far jag kopa en lite storre vaska som jag kan ha som hanbagage som jag kan ha lite i..

Mamma & pappa assa nu nar jag aker till LA maste jag kopa all min mat sjalv och igar akte vi till ett vattenland alla fran EF som bor i den norra delen och alla andras varldfamiljer betalade intradet medans jag var tvungen att betala mitt aldeles sjalv + maten dar inne fo man fick inte ta in nagon mat sa det kostande $30 bara igar.. Och jag har en fraga om mitt barnbidrag kommer jag hinna tt fa den innan vi aker till tex San Fransisco?

Pappa jag tror att de billigaste iPod tutch finns inne pa Apple store sa kolla priserna pa den www.apple.com . Dom kanske ar lite billigare i affarerna, jag vet inte. Men jag vet att jag kan ta mig till en san affar i alla fall. Men ang kamera sa vill jag verkligen ha en men jag vill heldre shoppa klader. Sa om jag bestammer mig for att handla en kamera sa har jag bara 4000 kvar att shoppa for och det ar lite!!

Mormor & morfar vad trvligt att ni ocksa har kollat har.. Jag saknar Smulan ocksa. For att har finns det tydligen inga katter som ser ut som Smulan, det finns bara svarta eller vita eller gra eller en blandning av alla tre.

Agge har ni skaffat pool nu ocksa? Nu har ni allt! Nej jag har aldrig varit dar.

Kommentarer
Postat av: Jonas

jag kommer köpa för egna pengar. ha de bra‼☻☻☻☻☻☻☻☻☻

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

2008-07-13 @ 21:28:18
Postat av: smulan

ha de bra saknar dig

/

/

/ smulan

/

2008-07-13 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0