23/7-08

Jag har sa mycket att skriva, men jag har inte tid for nu borde jag samla ihop alla mina saker som ligger over allt och sen sa ska jag ivag och handla en blixt till min nya kamera, sen sa ska jag duscha och ga och lagga mig..

Nu har jag packat i hopa de storre sakerna i min resvaska och vet ni vad nu nar inte allt ar ner packat finns det en hel del utrymme kvar! =)

Men jag hoppas att jag kan skriva mer imorgon eller nagot sant, men annars far jag skriva ner allt nar jag kommer hem!


Gar dagens shopping!


Sa sag mitt rum ut for inte sa langesedan!  (bild fran innan idag!)


Kommentarer
Postat av: Marie Ekstrand

Hej!

Roligt att höra ifrån dig, och skönt att du snabbt blev bra igen.

Ska allt få plats i din väska?



Ha det bra

2008-07-24 @ 07:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0