2 dagar kvar!

Nu är det fortfarande 2 dagar kvar men bara 9 timmar och 1 minut kvar!

Jag är nu hemma och sitter och slöar framför datorn. Det var en trevlig fika hemma hos Elin!  När vi hade fikat färdigt så åkte jag hem till Sofia för att träffa henne ett litet tag! Det var väldigt trevligt och jag kommer inte att träffa henne på öven en månad, det är väldigt länge!

Allt börjar bli fullpackat nu, men det finns en sak som jag inte kan bestämma mig för/om. Vad ska jag ha på mig när vi flyger? Jag hade tänkt ett linne och ovanpå det en tunika. Men frågan är om jag ska ha kjol eller jeans, så nu är frågan ska jag ha de gråa jeansen eller ska jag ha på mig min mörkblåa jeanskjol med strumpbyxor under och sen så tar jag av mig dem när vi anländer till USA.

Hej då!

Min fina rosa resväska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0