3 dagar kvar!

Om 3 dagar 14 timmar och 28 minuter börjar resan till Kalifornien. ,

Idag har jag och mamma vatt och handlat lite saker till resan. Bla presenter till familjen. Det blev en blå glasskål ifrån Kosta Boda, en måttsats (dl, msk, tsk, km) och svenskt godis så som Ahlgrens bilar, vanliga, sura och Volvo bilarna. Och Marabou choklad. Vi handlade även en adapter, tidning, block, hudkräm, solkräm och tuggummi. Nu har jag nästan allt som jag behöver.

Nu ska jag börja packa, för jag har bara lagt ner lite saker som jag kan ha med mig i resväskan, nu ska jag vika allt och så.


Jag bad dem i affären att slå in skålen med Sverige färger.
Nu hoppas jag bara att det får plats i resväskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0