4 dagar kvar!

Om 4 dagar 5 timmar och 40 minuter lyfter planet till Kalifornien.

Jag ska på språkresa i fyra veckor. Det är därför jag startade denna bloggen. För att jag om jag har möjlighet kan blogga medans jag är där och uppdatera er här hemma. Vi får se om en vecka är det USAs nationaldag. Det känns som om under de fyra veckorna jag kommer spendera där kommer jag få lära mig så mycket som jag i vanligt vis lär mig på ett år, kan det stämma?
Min mamma ringde till min världfamilj för inte så längesedan. Det var min värdpappa som svarade. Jag ska bo i en familj på fyra personer, värdpappan David han jobabr som polis, värdmamma Julie hon jobbar med fastigheter, värdsystern Megan hon är 16 år och min värdbror (som jag inte uppfattade namnet på) som är 7 år. Det är kanske en tjej från Frankrike som också ska bo där, men det är inte säkert.  

Allt känns ganska konstigt för jag har räknat ner sedan det var 156 dagar eller ännu mer. Nu är det mindre än en hand full kvar.  Allt känns ganska overkligt.

Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0