Dag 10 – dagen då jag fick se hur det ser ut på ett spanskt bokförlag

Vi vaknade redan vid nio idag och åt och klädde på oss för vi skulle iväg till det bokförlaget där Paula hade vunnit, vi blev lite sena, men till slut hittade vi rätt, där spenderade vi en timme och jag fick till och med en t-shirt där ifrån. När vi var klara där gick vi tillbaka till bussen för att åka till Camp Nou för att göra ytterligare ett besök där, och under den tiden var Paula tvungen att bära runt på sin Play Station 3. Men sen gick vi hem och åt lunch och spelade Playstation, innan vi åkte till Cadaqués. Vi kom fram till Cadaqués vid åtta tror jag och då åkte vi in till staden för Paulas hus ligger lite utanför, för att träffa henens kompisar. När vi hade träffat dem så skulle vi äta på en pizzeria, men eftersom vi var 14 personer så ville de knappast ta emot oss, men till slut gjorde dem det. Det var ganska gott, men jag tror att om vi hade kommit dit i mindre grupper så skulle dem vara lite trevligare mot oss och pizzorna lite godare. När vi hade ätit klart gick vi en runda i Cadaqués, eller vi gick runt väldigt länge för det var någon speciell dag i Cadaqués, så det var människor som sjöng och så vidare, vi stannade där till klockan var nästan två, vi träffade Paulas föräldrar där också. Sen åkte vi hem och sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0