Dag 11 – dagen då jag enligt min mobil var i Frankrike

Vi vakande vid tolv som vanligt och åt frukost och sedan åkte vi iväg med deras båt till en vik lite längre bort, där träffade vi Barbara och henens familj, hennes kusin Silvia var också med. Vi badade och åt och badade och hade roligt hela dagen. Sen innan vi åkte hem fick jag och Paula följa med i Barbaras familjs båt för att de skulle visa mig hur det såg ut där och jag såg Frankrike. Sen åkte vi hem och jag och Paula duschade innan vi åkte in till Cadaqués för att träffa Paulas kompisar, där bestämde vi att vi skulle träffas igen vid halv elva, så jag och Paula åkte hem och vi åt och vi blev sena, men vi mötte Barbara så gick vi in till Cadaqués för att träffa deras kompisar, vi gick till ett ställe där det fanns fotbolls spel. Sen gick vi tillsammans med Barbara och henens kusiner hem till Paula eller det var bara jag och Paula som gick hem till henne, men ni fattar vad jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0