Dag 12 – sista dagen då jag åkte i Paulas båt

Vi vakande som vanligt och åkte iväg med båten denna gång till ett ställe långt ifrån Cadaqués och enligt min mobil så har jag nu varit i Frankrike. Så denna redan blev liksom köp två och betala för en, åk till Spanien och upptäck lite Frankrike också. Vi träffade Barbara och henens familj och en annan familj. Barbaras familj hade med sig en videokamera så de filmade lite när vi hoppade från båten och sånt och jag fick filmen sen.  Sen gick vi hem för att göra vig och sånt igen. Sen åt vi och sånt innan vi gick till Barbara, där träffade vi henne och henens två kusiner sedan kom fyra andra kompisar till dem och vi satt och pratade hela kvällen innan vi gick hem till ett tomt hus då Paulas mamma och pappa hade åkt hem till Barcelona igen.  Men vi somnade direkt när vi kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0