Dag 14

Idag vaknade jag vid elva jag gick upp och gjorde vid de sista pannkakorna, eftersom vi inte hade använt hela smeten så det blev nio pannkakor och precis när jag var klar så vaknade Paula. Så vi åt och gjorde vid oss för att åka till Barbaras hus, men hon hade åkt iväg med hennes familj på en båt utflykt. Så vi träffade Anna. Vi satt och väntade på hennes mamma för vi skulle åka tillsammans till den stranden som vi var på igår. Sen kom hennes mamma och jag och Paula åkte på henens elektroniska moppe. När vi kom fram till stranden var klockan redan två så jag och Paula hade bara en timme på oss för vi skulle till hennes farmor för att äta lunch. Det var en ganska god lunch och vi fick efterrätt och vi spelade kort sedan var klockan helt plötsligt halv sex och vi var tvungna att åka hem, vi träffade Barbara, Joanna och Anna på vägen. Paula och Barbara ville bada lite till så jag, Anna och Joanna gick hem till Paula för att jag skulle duscha och så. Så jag duschade och gjorde vid mig och packade mina saker sedan kom Paula och Barbara och de duschade också. Sedan så stängde vi huset och började gå mot det stället där vi skulle ta bussen. Det tog cirka tjugo minuter och mina väskor vägde ton. Men vi kom äntligen fram och köpte biljett och sedan gick vi till en superbarket för att handla lite färdkost.  Sedan höll vi på att missa bussen men vi gjorde aldrig det. Det tog nästan tre timmar att åka till Barcelona, men tiden gick väldigt snabbt. Sen helt plötsligt var vi redan framme. Paulas mamma kom och hämtade oss och sedan åkte vi hem till Paula. När vi kom hem så åt vi och sedan satte vi oss framför datorn. Sen vid ett halv två gick vi och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0