Dag 2 - en shopping dag

Nu ska jag försöka berätta om gårdagen. Vi vaknade vid tolv då Paulas mamma ringde oss, då åt vi frukost och sedan gjorde vi vid oss för att åka tunnelbana till något ställe som jag intekommer ihåg namnet på. Men Paula vidade katedralen och lite andra skaker där innan vi började gå i affärer, det är ganska billigt här, faktiskt. Och det finns mycket fint. Men vi gick runt i affärer ett tag innan vi gick till McDonals vid fyra för att äta, sen gick vi runt igen och kolalde i affärer och sedan bestämde vi oss för att handla en mcflurry på McDonalds, de har väldigt många olika smaker här men jag valde Orio. Sen gick vi och satte oss för att äta vår glass och vila våra ben, sen skulle vi till det "köpcentert" som heter något med Ingles för att Paula skulle kolla på en hjälm. Men hon hittade inte en sådan hon letar efter så vi åkte hem. När vi kom hem duschade vi och satt vid datorn sedan så började vi kolla på Australia. Vid tio elva tiden åt vi mat, först var det bönor och potatis och sedan var det en hamburgare men bara köttet och sedan fortsatte vi med att kolla på filmen innan vi gick och la oss och då läste vi lite i våra böcker. Det var min gårdag och ni ser bilderna längre ned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0