Dag 4 - en dag som jag sent kommer att glömma

Idag åkte vi med Paulas och hennes familj till en vik där vi var hela dagen, vi badade i havet och vi solade. Det var verkligen jätte vackert där. Men när man hade badat kändes det som om man hade ätit för mycket pop corn med salt på, på läpparna för de var så salta. Jag tror att vid sju tiden åkte vi hem till deras hus, då duschade vi och så sen så väntade vi på Barbara, Paula körde först Barbara så jag stanna i deras hus och väntade, sen så kom Paula och hämtade mig så vi åkte in till Cadaqués, där träffade vi några kompisar till Paula, vi gick runt lite och sedan så skulle Barbara hem och lämna några saker så Paula skjutsade hem henne och Jag gick tillsammans med några utav Paulas kompisar till stranden som ligger jättenära Paula. Vi väntade där ett tag och sedan så kom Paula och Barbara igen. De andra kompisarna skulle någnstans jag hann inte uppfatta vad de sa eftersom det är ganska svår att förstå deras engelska då de för det första inte kan så mycket engelska och för de andra blandar in mycket spanaksa när de pratar och att de skrattar hela tiden. Men i alla fall så åkte jag och Paula bort till ett jättefint ställe där man kunde se hela eller åtminstonde större delar utav Cadaqués. Sen åkte vi hem till Paula och jag hörde något men brydde mig inte så mycket om det, men när vi gick in vid deras grind så hörde jag att de andra tjejerna var där, och de hade gjort jättefint och det fanns en skylt med "Welcome to Cadaqués. Så vi satt och åt lite mat och pratade och lyssnade på musik under den kvällen det var vekligen jättefint. När klockan n'ästan var tolv gick vi runt lite och sen så åkte vi in till Cadaqués och där träffade vi Carlotta och Jordi, altså Paulas syster och hennes pojkvän. De hade precis kommit till Cadaqués. Så de skulle till Paulas familjs hus, så vi gick vidare. Sen så efter någon timme åkte jag och Paula tillbaka till deras hus och somade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0