Dag 5 - en dag på vattnet

Idag vakande vi vid tolv och åt frukost sedan skulle Paula göra om sin kjol för att hon inte gillade den, så när hon var klar med den så gick vi ned till vattnet för att vänta på de andra för vi skulle åka iväg me båten idag också. Så när de andra kom så åkte vi iväg med båten till en ny vik denna gången och den var ganska långt hr ifrån, det var kanske en kvart skulle jag tro och det var ganska stora vågor, vi badade och snorklade typ, det var jätte mycket fiskar men inte så färgglada och det var en hel del koraller, vi var där nästan hela dagen och det såg ut som jag hade bränt mig, när vi kom tillbaka till fastlandet så träffade vi några utav Paulas kompisar så vi stanande med dem ett tag sedan gick vi hem till Paula för att duscha och så, när vi var klara åkte vi in till Cadaqués för att träffa Paulas kompisar igen, jag åt samma goda glass som första dagen, den vr dock inte lika god men den är god, men jag fick ont i magen så nu ska jag försöka hålla mig undan glass. När vi kom tillbaka till deras hus åt vi varma mackor men de kallar det för bikinis, haha. Sen åkte vi "hem" till Barcelona. Så vi kom hem vid ett tiden och då gick vi och la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0