Dag 6 - bilder ifrån dagen då jag började gilla Starbucks








Kommentarer
Postat av: agge o co

Tjena Cabbo!!

Hittade in på din blogg i dag när jag åt frukost - efter en 6-km morgonpromenad(vad duktig jag var nu då-Va?)

Visste inte om att du verkligen hade fått dator med dig och att det fanns lite matnyttigt nytt på din blogg - Jättekul att både läsa och se dina fina bilder!!

Här hemma har vi faktiskt fint väder i dag, tisdag morgon, i går var det störtregn och åska - usch!!

I går fick lilla Mynta en ny ägare - hon ska bli innekatt i Malmö! Vi har ngn som är intresserad av Mira (svart-vita) oxå så jag hoppas att alla katterna ska försvinna snart!!

I morgon bär det av till Tosselilla - Mamma och Jonte ska oxå med - så vi hoppas på bra väder då med!

Vad står på önskelistan förresten - det är ju snart ngn som fyller år?? En get eller en orm, kanske???

Vi hörs!!

2009-07-21 @ 09:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0