Dag 8 - dagen då jag har upptäckt hur ett spanskt nöjesfält ser ut.

Idag vaknade vi tidigit, det vill säga halv tio, vi åt frukost och gjorde vi oss. När vi var klara gick vi till tunnelbanan och när vi var framme tog vi en annan buss till ett spanskt nöjesfält som heter Tibidabo, (ni kan ju googla det, för jag hade ingen kamera med mig). Allt där var väldigt dyrt. Men det var väldigt trevligt! Vi åkte sånna karuseller som mab blir blöt utav för att det var ändå så varmt ute så det spelade inte så stor roll, men vi åkte en ganska sent och jag var fortfarande blöt när vi kom hem till Paula, jag har några få bilder på min mobil, men det är inte så många så idag får ni inte så mycket bilder.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej,

Det såg ju jättefint ut, där verkade vara fin utsikt över hela Barcelona.

Hoppas allt är bra med dig.

Vi var på Tosselilla idag, tror att Jonas åkte "extreme Fly" 10 ggr, blev lite mulet på eftermiddagen och när vi skulle åka hemåt började det regna...

2009-07-22 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0