En fråga till mamma och pappa

Mamma, jag har faktiskt inte handlat mer än den väskan och de svarta jeansen, sen så åter vi en hel del hemma hos Paula så jag har inte spenderat så mycket pengar och eftersom jag har pengar så tänkte jag att jag kankse kan handla de solglasögonen? De kostar 99 €, men jag tänkte faktiskt fråga med er först om det var okej. Sen tänkte jag fråga har det hänt något viktigt i sverige och världen för att det är jättesvårt att läsa nyheter på denna lilla datorn för att den lyder inte mig.

Jag tror det var allt jag ville. Sen så tänkte jag bara säga att när ni kommenterar så kommer jag att kommentera i samma inlägg så om ni undrar något så svara jag i samma inlägg. :D


Kommentarer
Postat av: Marie Ekstrand

Hej!

Du kan väl lugna dig lite med solglasögonen...

Det händer inte så mycket här, vädret har blivit sämre. Det står mest om svininfluensan, var försiktig. Zlatan ska kanske spela i Barcelona, tror han är där idag..

Jonas har långtråkigt här hemma..

Diskmaskinen har gått isönder

2009-07-20 @ 13:45:34
Postat av: Krister

Vi har precis avslutat den första höstträningen med fotbollen!!!!! Den regnade och åskade hela träningen.

Är du uppmärksam kanske du springer på Zlatan från Rosengård i Barcelona, det stod i tidningen idag att de skrev 8 helsidor om honom i en tidning i Barcelona så du borde kunna se det, fråga Paula om de sett något om honom.

/Pappa

2009-07-20 @ 19:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0