En shopping dag

Nu sitter vi här och har precis äti frukost, det känns som det kommer gå ganska bra att sätalla om sig till Spanska tider för att vi vaknade inte föräns klockan tolv. Och Paula sov lite längre än mig faktiskt. Men nu idag ska vi gå och kolla på någon katedral om jag inte kommer ihåg fel sen så ska vi gå lite i affärer, kanske första dagen jag kan shoppa något? För jag har inte shoppat något eller handlat något förutom den glassen jag köpte igår, den var ganska dyr 3,5 € men det var den lätt värd! Nu ska jag ta och klä på migg och återkommer senare. Imorogn åker vi till henens sommar hus. Vi ska även till Barcelonas hemma arena för att de ska typ presentera någon ny spelare. (Jonas det får inte du göra).
Ni får ha en bra dag för det ska vi ha äöven om det inte är någon sol och därför kunde vi inte åka till stranden vilket var planerat.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter bra, men behöver du verkligen fler väskor?

2009-07-16 @ 23:12:57
Postat av: Caroline

Ja det behövde jag, jag kan ha den som skolväska för den är stor :)

2009-07-17 @ 15:40:40
URL: http://carroincali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0