Hemma efter en lång shoppingtur

Hej på er, nu är jag hemma hos Paula igen. Vi har spenderat en hel dag i stan, jag hittade jätte mycket fint, men jag hade bara med mig 40€, men jag handlade en fin väska inne på Zara som bara kostade 20€ dvs 220 kr, det tycker jag är ett lagom pris på en väska, sedan gick vi vidare till Mango, där hittade jag ett par svarta jeans precis sånna som jag har letat efter och de kostade bara 12€ dvs 132 kr och det säger jag också är ett jättebra pris för ett par jeans, det kommer bilder senare, men nu har vi nästan precis kommit hem ifrån stan så vi har duschat och så, så vi ska nog äta snart, eller senare ikväll, jag börjar nästan vänja mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0