Lite information about my trip home to Sweden tomorrow

Jag landar enligt mina papper på Kastrup klockan 21:45, på terminal 3. Då hoppas jag att någon aka min mamma, min pappa och min lillebror kanske befinner sig där för att hämta mig.  

Jag har berättat för Paula att jag ska vara på Barcelonas flygplats klockan fem imorgon och hon har informerat sin mamma om det. Så jag kommer troligtvis att spendera två timmar där själv, men det gör mig inte så mycket för jag tänkte kanske äta något där för det kommer väl knappast finans någon tid för det när jag kommer till Kastrup?

Men nu ska jag packa ner min dator, så vi ses och kanske hörs imorgon när jag åter intar Svensk mark, och som jag har saknat den svenska maten!!! Jag kommer nog aldrig gnälla när det är köttbullat och makaroner igen! :D

Btw så orkar jag inte ladda upp några bilder idag så gör kanske det på fredag när jag är hemma.

 

Adeu!


Kommentarer
Postat av: amanda

jag vet ingen annan som vill åka på språkresa, än. men jag hoppas att någon vill åka, för jag är sjuuukt taggad! kan du inte berätta lite om vad man gör och så? :)

2010-02-02 @ 20:21:31
URL: http://amandddda.blogg.se/
Postat av: anna

Yes, den är bokad! Gud vad kul med språkresan till kalifornien! Dit skulle jag verkligen vilja åka. Absolut kan du säga att du värvade mig, men hur går det till? Btw är det nåt bra som jag bör veta innan jag drar iväg till Tourquay? :)

2010-02-03 @ 17:14:02
URL: http://justsoyouknow.devote.se
Postat av: anna

tack för tipset! :) jag heter anna mellqvist. Hoppas du får lite mer poäng nu då ;)

2010-02-03 @ 23:27:47
URL: http://annamellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0