Mina next comming up days (tror inte att det är rättstavat, men kan inte komma på det på svenska)

Nu har jag sammanställt mina närmaste dagar vad vi kommer göra imorgon till och med den dagen jag åker hem till Sverige.


Torsdag 23/7
Vi ska åkta till stranden här i Barcelona, troligtvis ska vi äta på McDonalds eller något liknande. 
Fredag 24/7 
Vi ska hämta Paulas pris som hon vann i den tävlingen jag nämde innan och sedan ska vi ta oss ytterliggare en tur till Camp Nou. Sen ska vi baka pannkakor och åka till Cadaqués.
Lördag 25/7
Vi är i Cadaqués, vi åker troligtvis iväg med deras båt sen äter jag och Paulas någonstans i Cadaqués med hennes kompisar.
Söndag 26/7
Vi är i Cadaqués, vi åker någonstans med deras båt och sedan träffar vi deras kompisar.
Måndag 27/7
Vi stannar kanske kvar i Cadaqués, men det är inte helt säker ännu, men då är vi kvar där utan Paulas föräldrar. Om vi är kvar så är vi på någon utav stränderna som finns där med Paulas kompisar.
Tisdag 28/7
Vi är kanske kvar i Cadaqués, om vi är så kommer vi säkert vara på stranden under dagen och träffa Paulas kompisar på kvällen.
Onsdag 29/7
Om vi har stannat kvar i Cadaqués så tar jag och Paula bussen hem till Barcelona igen.
Torsdag 30/7
Jag vet inte hur våra planer ser ut under dagen, men det är inte många timmar vi kan hitta på något, om jag får bestämma hade jag gärna viljat gå bort till det shopping centert vi var på samma dag som jag kom hit, men vi får se. Sen måste jag nog vara på flygplatsen vid 17:00 för att mitt plan går vid 19:00, sen landar jag i Sverige vid 22- något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0