Senaste dagarna ifrån ipoden

Nu sitter jag och har precis fått pedikyr på ninyabg road här i Shanghai, en sad jag inte kan bestämma över vad jag tycker om den tyvärr, om inte vi skulle åkt till marknaden i början av vistelsen här skulle jag lätt tyckt att staden är hur häftig som helst! Men inte nu. Denna veckan har vi gjort följande - torsdag vi åkte tåg hit kom fram till hotellet jag och Matti gick in till stan kg mådde inte jättebra  - fredags vi åkte till expo häftigt sedan åkte vi till en marknad innan vi åkte hem igen och fixade oss för att seda åka till lojsans kompis innan i åkte till M2 för Ida fyllde 18  - lördags vi åkte till det bra köp stället för att shoppa Sean åkte jag och Matti hem ganska tidigt för att vi skulle på middag med pc sedan mötte vi upp de andra i vårt rum innan vi drog till mint men vi gick aldrig in  - söndag jag och Matti råkade sova till två sedan började vi plugga halva affärsplanen är gjord! Skönt!! Vi gick ut och åt med ida sedan gick vi till en annan restaurang för att äta efterätt innan vi gick lite på the baund  - måndag jag och Matti skickade iväg tävlingsbidag till venture cup sedan åkte vi till köpcentret med Ida igen och sedan tog jag pedikyr

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-01 @ 12:09:00
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Marie

Kul att höra ifrån dig.

2010-11-01 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0