De senaste dagarna utan bilder

Jag vet att det har blivit valdigt daligt bloggat pa sistonde, men jag har spenderat dagarna i Hong Kong, nar vi inte har gjort nagot tillsammans som studiebesok pa blombergs eller pa borsen sa har vi vantat pa att vi ska hitta pa nagot, gatt runt i staden blivit fasinerade av hur vacker en storstad kan vara, blivit storda utav massvis med massiskor som antingen ska salja rolex klockor eller ska salja fotvard. Vi har hunnit att skriva en liten affars ide som ska skickas in till en tavling med UF pa mandag och nastan skrivit klart ett helt arbete i psykologi, jag ligger minus pa sovkonotot, vilkets har markts da man ar trott hela tiden, jag har pratar valdigt mycket ocksa sa att min rost haller pa att forsvinna.

Jag har hunnit att aka tag fran honh Kong till Shanghai, en tag resa som tog 19 timmar och inkluderade att vi blev bestulna pa en mobil och en vaska, inga vardefulla saker da mobilen var trasig och vaskan liten och gammal, hunnit kopa ris och vi har hunnit spekulera att det hade begatts ett brott pa taget da den stannande pa en perrong dar den stod stilla lange och det var avsparrat och det fanns poliser dar innan det borjade att rulla at ett annat hall.

Jag har ocksa hunnit bli sjuk, varit yr, svimfardig, haft ont i magen frusit, jag tror dock att det beror pa att jag inte ar van vid att ata sa har mycket socker/snabbmat..

Detta ar i korthet vad jag har hunnit med..

Fredag - akte fran Kastrup pa kvallen
Lordag - kom fram pa efter middagen
Sondag - forsov oss och gick i stan/ pluggade, gick pa marknad
Mandag -vi akte till borsen, sedan tankte vi ga och bada, men det blev dagligt vader  - vi akte och at pa kina restaurang men akte direkt till donken efterat, akte sedan till andra sidan for att fira Astrid som fyllde ar
Tisdag - vi tog det lungt/ pluggade, akte till Blombergs, riktigt haftigt! Akte upp till Victoria Peek, haftigt utsikt!
Onsdag - vi at frukost i en timme, inana vi packade gick runt lite i HK, blec sminkade pa Chanel och akte sedan till taget, akte fran HK vid tre p[ efter middagen
Torsdag - kom fram till Shanghai vid elva tiden, var vid hotellet vid tolv akte till andra sidan floden for att ata

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var rädd om dig och försök äta riktig mat....

2010-10-28 @ 17:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0