Vi ska mötas om 18 timmar på Kastrup

Här sitter jag kvällen innan resan som jag har sett fram emot i flera år om jag sak vara ärlig, nu ska jag äntligen få se kineskiska muren med mina egna ögon, jag ska få upptäcka flera resor i en. Imorgon åker jag, jag är en person som man kan anse är ganska berest för att bara vara 18 år, men jag är lite nervöst över resan, jag vet inte varför men skulle tro att det är för att vi har så mycket i skolan så jag kan inte riktigt låta skolan bara vara utan måste ta med mig mina skolböcker. Jag tror jag har packat nästan allt just nu, det enda som jag är lite osäker på just nu är vilka jackor jag ska ta med mig..

Mathilda, min kompis som också ska med till Kina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0